| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
MAAF !
Tuesday 6 December 2011 | 21:09 | 0 Talking ♥


Assalamualaikum dan salam sejahtera.lama dah aku tak update blog ni.bukan tak nak cuma tak ada idea je.sebelum apa-apa,cuba tengok blog aku.ada perubahan tak?baik kata ada..kalau tak,pukul nanti!hahaha..#kekejaman!hari ni tak panjang pun post aku.cuma nak post pasal "MAAF". Seperti yang kita tau,perkataan bahasa inggeris yang kini popular disebut-sebut oleh masyarakat ialah "sorry".sebenarnya aku memang suka orang cakap bahasa inggeris tapi aku tak galakkan sebab kadang-kadang,ada je orang yang tak faham bahasa inggeris.siapa cakap tiada?aku cakap ada!hahaha..

Older PostNewer Post
♥ Disclaimer ♥


WRITE ANYTHING ABOUT YOU AT HERE :)


♥ Tagboard ♥

YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE :)


♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan